Yoksun…

Odamızdayım.Sen gittikten uzun bir süre sonra çarşafları değiştirdim..Çok direndim oysa.Yastığında kalmış kokunu öyle içime çekmişim ki…kokusuz bir maddeye dönüştü sonunda.Saçından düşmüş birkaç parça saç tel günlerce o yastığın üzerinde öylece durdu.Kıyamadım üfleyip atmaya..

Geceler geçti,kilitli kapımızın ardında kalan odamız, sensizlikten bensizliğe geçti….

Sonra gün geldi değiştirdim işte çarşafları.Hani üzerinde çiçekleri olan pembe renkli var ya..işte onu serdim.Mayıs sonlarındayız ama hava hala serin geceleri.Sen de yoksun  ya, yatağımızda ben hep battaniye ile ısıtıyorum kendimi..Hani salondaki  çiftli koltukta film seyrederken örtüyorduk üzerimize…Genelde hep ben üşürdüm ama bazen senin de ayakların üşürdü de sadece onları ıstımak için ayarlardın …İşte  o yeşil,üzerinde çiçekleri olan battaniye..

…..

Odamızdayım şimdi.Dışarıda incecikten usul usul bir yağmur yağıyor..Camı açtım biraz.Mis gibi toprak kokusu geldi…Bilirsin geceleri yatmadan önce odamızı havalandırmayı severim.Hatırlar mısın senden önce yatardım,camı aralardım…Senden  gelince  kapatmanı rica ederdim..Karlı kış günlerinde kızardın bana..Bu havada cam mı açılır aşkım derdin ..Şimdi yine cam açık..Birkaç satır bir şeyler okuyordum..İkimizin de tutkuyla sevdiği o yazardan…Dışarıda bir arabanın park ettiğini duydum.Sanki işten gelmişsin de arabamızı park ediyormuşsun gibi hissettim.Birazdan kalkıp camdan bakıyorum,seni görünce kapıya koşuyorum,asansörün seni bana getirmesini bekliyorum..çok seviyorum o anda asansörü..kapının gözetleme deliğine yapıştırıyorum gözümü..Burnum soğuk çelik kapıya değiyor..Ürperiyorum bir an…Ve  farkına varıyorum..

Arabamız yok ki bizim artık.

Sen de yoksun…

One thought on “Yoksun…

Bir Cevap Yazın

