sema moritz

Bu haftaki güzel ses Sema Moritz.Sabah keyifli bir kahvaltı sonrasında çayımı yudumlarken bir tv kanalında rastladım kendisine…Projelerinden bahsediyordu..Dünyaya Efsane Hanımlar’ı tanıtmak gibi bir misyonu var.Şuan o billur sesinden şarkılar  dinlerken bu satırları yazmak çok zor..İnsanın onunla birlikte bağıra bağıra şarkı söyleyesi geliyor…Fikrimin İnce Gülü’nü dinliyordum az önce.Evde yanlız olmamın verdiği cesaretle ben de başladım söylemeye…Nasıl keyifli bir ses ..anlatılamaz.. Yasayamadığım zamanlara ait,dinlerken içimi titreten güzellik..Dünyada  “oktavlar arasında dolaşan ‘taş plak sesli kadın’ ünvanı almış..

işte o güzel ses fikrimin ince gülü

Hakkında bilgi almak isteyenler için; http://www.semamoritz.com/

sema moritz” üzerine 2 yorum

  1. Siteye bir iletişim bölümü eklemelisin dostum (: Senin gibi insanlara ulaşabilmek lazım. Ayrıca şu kişileri de beğenirsin diye düşünüyorum, onlar hakkında da bir şeyler yazarsın belki:
    Bilal Karaman, Ceylan Ertem, Jülide Özçelik, Nada, Portecho, Sungha Jung, Andy McKee, Efren Lopez, Serhan Yasdıman, Erdem Ergün…

Bir Cevap Yazın

